muskelbyggande

Efter två dagar med träning är nu vila på sin plats, vilket innebär att mina muskler får lite tid att återhämta sig och växa till sig, hoppas de växer så det knakar ;). 
Morgondagen sen också ut att kunna bli utan träning då jag har en massage inbokad. Men vi får se, på fredag blir det garanterat träning. Då ska bland annat benen piskas, jag ska försöka få till ett sånt där riktigt mördarpass så man känner att man knappt kan ta sig därifrån sen =) ja jag är av den sort som gillar pass där man kommer nära maxgränsen för vad man klarar av. Blodsmak vill jag ha!
Tyvärr har jag svårt att få till så tuffa pass på egen hand men på fredag ska jag ge allt jag har och lite till. Och kanske min underbara sambo kan vara med och peppa mig till ett dunderpass? =) 


Nu ligger jag helt utslagen i soffan by myself. Seg som attans är jag också. Det har jag varit sen efter lunch, både kroppen och huvudet känns trötta. Tur att de får vila ikväll då, förhoppningsvis är man på topp imorgon igen.


Här kommer förresten dagen kost:

Frukost: Två ägg med smör, en skiva linfröknäcke med philadelphia och gurka
Mellanmål: Kesella/kvarg med bär och kokos
Lunch: Ungsgratinerad kassler med tomat och kokta grönsaker
Mellanmål: 3 cocktailtomater och 50 gram brieost
Middag: "clubsandwich" i form av omelett fylld med kyckling,bacon, currymajo, tomat,gurka och sallad




Fruktansvärt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0