Nykokt spagetti

Nej inget jag åt till middag men däremot är det så mina ben känns just nu. Helt slut i benen är jag. Jag var redan innan crosstrainingen ikväll sliten i benen och jag tänkte att det kanske skulle bli bättre när jag väl började springa men det fick jag sota för kan jag säga.

FY TUSAN vad tunga benen var, fick anstränga mig ordentligt under löpdelarna för att hänga med. Men så här är det ibland. Ibland går det riktigt lätt och det känns som man svävar fram och andra gånger är som idag, rena döden. Men jag ska vara glad att mina ben oftast känns skapligt pigga och jag sällan har sånna mördarpass som idag. Träningsvärken på insida lår/ljumske (från i lördags)  blev inte bättre av dagens löpning , ajajaj!

Ikväll blev det äntligen fisk till middag, det var på tiden. Har varit dålig på att äta fisk senaste tiden känns det som så gös satt som en smäck! Tur att jag har en sambo som har som stösta intresse att håva upp fisk =)

Snart ska jag släpa mina tunga ben till sängen och hoppas att jag kommer upp ur den imorgonbitti och då med superpigga ben, det borde jag väll ha då? haha nja kanske inte men förhoppningsvis klarar jag av dagen utan bekymmer.

Hoppas alla fått en bra start på veckan!


Känslan i benen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0