Oväntat möte

Hallå everyhopa!
I morse blev det äntligen en morgonpromenad, skönt att få komma ut och bara andas lite morgonluft och få njuta av lugnet. Mmm som jag gillart!
Lite frukost på det och sen iväg till Bakluckan. Bakluckan är för alla som inte vet en stor loppis här utanför Östhammar med ett stort fält där folk får ställa upp med sina bilar och sälja saker "ur bakluckan". Det brukar vara proppat med folk men idag var det inte lika mycket, säkert på grund av vädret. Självklart finns det mycket "skräp" men ibland kan man hitta riktigt bra grejer. Idag fick två brödformar följa med hem, alltid bra att ha.

Något som var helt otippat var att värdens sötaste Madde haffade mig på bakluckan. Henne har jag inte sett på år och dar. Så kul att få en liten pratstund med dig och jag hoppas vi ses snart igen. Hon kan verkligen få en på bra humör, en riktig glädjespridare är hon!

Nu ska jag försöka slänga ihop något gott bröd. Är inne på något slags rågbröd men vi får se. Ska kika runt lite och se vad jag kan hitta. Lättbakat ska det gärna vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0