Piskat benen!

God kväll! Hemma från träningen och benpasset. Blev ett riktigt bra pass, tyvärr följde inte sambon med och stötta så riktigt max gav jag nog inte men inte så långt ifrån heller. Under passet blev det lite uppvärmning i form av swing med kettlebells sen körde jag på med liggande benspark, benpress, knäböj och utfall. Blev även någon ryggövning för att sen avsluta med mage. Kommer garanterat kännas i morgon, tro mig!
Duktig som jag var avslutade jag med tio minuter stretch också.

Nu har vi precis ätit middag. Det blev isterband. Det är väl något många rynkar på näsan åt men jag gillart!
Till det gjorde jag blomkålsmos, för er som inte provat blomkålsmos än, gör det. Det är så himla mumsigt. Jocke fick dillstuvad potatis till sitt.

Vi fick en present på jobbet idag, mycket snällt. Förutom att de bjöd på tårta och bubbel så gav de även alla anställda två biobiljetter och en stor godispåse i var. De ni! inte illa va ;) godiset sitter Jocke och smaskar på, och det är väl lika bra eftersom jag inte har något i den där godispåsen att göra även fast jag vet att det finns en del gobitar där. Men nej jag håller mig i tyglarna. Och ingen tårta blev det heller. En av tårtorna såg rätt god ut men nej, min grädde med hallon gick superfint som substitut.

Nu får vi se vad fredagkvällen har att erbjuda.


Enkelt, grädde och hallon. Lätt att ta med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0