Regnet det bara öser ner....

Det smattrar ordentligt utanför fönstret här. Tur att man sitter inne nu då.
Som sagt, fantastiskt pass idag under min ledning. Eftersom schemat nu är reducerat så är mitt pass det ända passet som är jympa. Därav antal motionärer (ca 70 st). Istället för 4 pass jympa på schemat så var det bara mitt som fanns. Vilket inte gjorde mig något =)

Imorgon är det onsdag, sweet. Dagarna går verkligen som vinden. Imorgon blir det troligen vila från träning.
Dagens middag fick bli stekt hamburgare med grönsaker och en bit chevreost. Hittade hamburgare på Maxi sist med 99 % nötkött i och de är riktigt goda och hyffsat bra inbillar jag mig.



Men va tusan nu kom solen fram, skumt väder alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0