Regnig inledning

Idag har vädergudarna inte varit på min sida. Regnskur efter regnskur vilket ledde till att jag såg ut som en dränkt katt när jag kom in från min cykelrunda på jobbet, läckert! Men det är bara att köra på. Posten måste ut och jag har ingen lust att vänta på att det ska sluta regna så då får man bli blöt. Tur att man kan byta om när man kommer in i alla fall.

Ikväll blir det träning. Vad är ännu lite oklart mer än att jag vet att jag INTE kör crosstrainingen ikväll, känner mig inte alls sugen för att bli blöt, så det blir nog styrka.

Vad tränar ni ikväll?

 


Kommentarer
Postat av: katja

Mindfulness ska jag träna :)

2011-05-16 @ 16:56:51
Postat av: Andrea

Åh det skulle jag med behöva, är usel på medveten närvaro. Du får ge mig några tips =)

2011-05-16 @ 19:23:19
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-16 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0