Slut som artist

Jag är helt slut i kroppen just nu. Mitt pass ikväll har nog aldrig varit så jobbigt. Som ledare är det otroligt viktigt att framstå som någon med mycket energi och ork som ska se pigg ut när de andra motionärerna börjar se trötta och orkeslösa ut. Idag var det extra tufft att försöka förmedla energi men att se de tappra motionärerna kämpa på gör det lättare för mig att bara köra järnet!
Sen att svetten rann som aldrig förr är en annan sak, herre min gud, har nog aldrig svettats så mycket någonsin! Men det gör att känslan efteråt nästan blir ännu bättre. Så med massa endorfiner i kroppen trippade jag hem med ett leende på läpparna.
Nu är maten i magen och jag känner att jag börjar bli människa igen. Kan säga att jag kommer somna ovaggad ikväll.






Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja maten är super viktig, tyvärr vet man för lite om vad kroppen egentligen behöver, både vilodagar och träningsdagar. Jag skulle också vilja bli av med mitt sockersug, men det är tufft. LCHF har jag aldrig testat, verkar finnas mycket man kan äta. Är den inriktad på fet mat och inge socker eller?

Jag är ingen diet människa, men just nu känner jag att jag behöver hitta nått som kan få mig att må bra, magen i balans, förbränna fettet och bli av med sockersug. Å jag måste börja nu! :) Inte för att jag kommer stå i vassen, men jag är inte alls nöjd med kroppen :(

2011-05-11 @ 08:27:45
URL: http://tingelsson.blogg.se/
Postat av: Nadja

Kan förstå att det är lite tungt att vara den som ska vara piggast när man är instruktör ;) Maten ser supergod ut!

2011-05-11 @ 10:11:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Andrea

Ja Tessan man blir aldrig fullärd känns det som, det finns en hel värld om hur vi "ska" äta och träna =) Men visst är det minst lika viktigt med vila för att uppnå de resultat man vill.

Ja lchf innebär att det mesta av det du äter ska komma från fett. Man äter inga kolhydrater alls egentligen. Ja det finns hur mycket gott som helst tycker jag. "njutdieten" är det många som kallar den. Och sötsuget mitt är inte alls lika starkt längre, känner inte att jag får något sug efter socker heller. DU vet nog vad som funkar för dog och inte men lchf är verkligen värd att testa =) Min mage har aldrig mått bättre!

2011-05-11 @ 16:41:37
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Maja

mums vad gott det där såg ut:)

2011-05-11 @ 17:46:03
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0