snorar vidare

Hej!
Jag är fortfarande hemma från jobbet och har inte gått utanför dörren på 5 dagar nu. Känner mig dock bättre i kroppen även om förkylningen hänger i. Jag tog beslutet att stanna hemma imorgon med för att jag inte vill riskera att bli sämre. Jag tror det är viktigt att låta förkylningen vara hyfsat över innan jag börjar jobba igen, annars är nog risken att jag får släpa på förkylningen i en envighet och det vill jag inte!
Sen har jag ju inte ett stillasittande jobb som kanske gör det enklare att gå tillbaka lite halvdann utan jag måste verkligen vara frisk för att jag ska kunna genomföra en arbetsdag med allt springande och cyklande. Så jag får bestämmt stanna hemma trots att jag snart får smått panik på att inte vara på jobbet. Men jag vill inte ta några risker. Och jag vet att de klarar sig finfint på jobbet utan mig.

Tyvärr har Jocke börjat känna sig hängig nu så jag hoppas verkligen inte han åker på det här också, lagom till hans fisketävling på lördag =(

Kommentarer
Postat av: Nadja

Bra att du stannar hemma, är ju lite skillnad mot någon som jag som bara sitter framför datorn hela dagarna.. är ju inte direkt ansträngande i alla lägen ;) Krya på dig

2011-05-25 @ 16:02:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tack och jag tror vilan börjar ge med sig, känner mig piggare. Ja visst är det lite skillnad på jobb =)

2011-05-25 @ 18:44:35
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0