Sommarfeeling ute

Ja hörni idag är det verkligen sommar ute. Tänk hur det kan slå om, eda dagen kallt andra varmt. Men nu hoppas jag vi får ha det så här varmt lääänge.
Nu ska jag slänga i mig lite mellanmål så jag har något att stå mig på när jag ska träna. Idag kommer det bli svettigt kan jag lova. Jag brukar svettas ganska ordentligt trots att vi har fläktar i lokalen men nu på sommarhalvåret är det helt sjukt, det i stort sätt rinner om mig. Så idag ska jag nog slänga med en liten svetthandduk så jag slipper se ut som en svettpöl. Tur att jag inte har något emot att svettas när jag tränar, en del har tydligen riktiga fobier för sånt. De klarar inte av att bli svettiga helt enkelt, vad är det då för mening med att träna? För mig är det en bekräftelse på att man ansträngt sig ordentligt och ett bevis på att träningen gjort nytta.

Nej nu ner med ägg och linfröknäcke!





Sommarvärme = shorts

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shorts är så gött :) och mums för ägg, jag åt massa äggmackor efter löpningen idag, SÅ gott är det!

2011-05-31 @ 20:35:10
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0