Tiden springer

Dagarna går fort och imorgon är det redan onsdag, härligt!
Tisdagen har varit som de flesta tisdagar. Körde mitt medelpass nu ikväll och har precis landat i soffan.
Efter nästan ett halvårs tjatande på två av mina arbetskollegor så fick jag äntligen med dem på mitt pass, de kanske kände sig tvugna att gå så jag skulle sluta tjata =) haha. Men jag tror dem tyckte att det var skoj iaf, om inte annat rätt svettigt. Precis som det ska vara!

Imorgon ska Bellabus ha dansuppvisning på Parken Zoo så det ska bli kul att se vad de ska bjuda på för show. Hoppas vädret är bättre bara, 4 grader ute nu. Burr!


Dagens middag a´la lchf:


Chorizo, kokta grönsaker, en bit fetaost och chilimajo. Fett och gott.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh så gott de där såg ut, jag är vrålhungrig men orkar inte resa på mig... haha

2011-05-03 @ 21:12:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0