Total blackout

Haha har ni sett det programmet? rätt kul alltså. Förnedringstv på hög nivå.

Jo gymet var det ja, det blev ett bra pass med fokus på överkropp. Det var mycket folk så jag fick begränsa mig lite i val av övningar men det blev ett bra pass ändå. En bra start på veckan helt klart.

När jag kom hem var det dags att fylla på med energi. Jag drog ihop något snabbt i form av kassler med kokta grönsaker och någon annan grönsaksröra som jag kokade ihop. Fick lite inspiration idag på jobbet när jag sneglade ner i Hannas matlåda och hitta en grönsaksröra som såg lovley ut. Dock blev den nog inte så lik hennes men den gick ner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är rolig du =) det var ju bara blandade grönsaker som jag värmde på med lite olja o kryddor :p köpte en president chevre idag,fast en kaka typ..den var inte alls lika god :(

2011-05-17 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0