Trött som bara den

Hej hallå!
Idag har jag gått runt som en zombie hela dagen känns det som. Vet inte vad denna trötthet kommer ifrån, kan det vara maten som tar ut sin rätt? Huvudvärk och trötthet är ju vanligt när man drar ner på kolisarna så kanske är det därför jag är lite extra trött. Har ju ätit sähär i två veckor nu så kroppen borde vänja sig snart.

Idag har jag och Jocke varit i Sala på Sala Silvergruvor och varit ner i en gruva som var 155 meter under marken, kallt var det där nere men en bra guide som berättade om gruvan. Sen blev det lunch på deras Wärdshus där vi åt hemmatrillade köttbullar med gräddsås och lingon. Det var gott. Nu är vi hemma och som jag sa, trött är jag så blir nog en liten nap nu.



Ni får ursäkta de dåliga bilderna, men hade bara kameran på mobilen med mig.

Snyggingar.


Guiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0