Tummen upp!

Mat i magen, nyduschad och mysoutfiten är på. Det blev äntligen ett crosstrainingpass. Ett härligt pass blev det. Trots att det var kyligt ute och blåste en del så lyckades solen värma med sina strålar. Jag fick tips av en av ledarna idag att gå med i en löpklubb. Det är tydligen inga problem att hänga med vilken form man än är i, så det ska jag fundera på. Sen är det ju också en bonus att man får hålla igång med löpningen året om, vilket kan vara tufft på egen hand.

Att komma hem och ha maten stå på bordet är inte fy skam heller. Min underbara karl hade gjort falukorv i ugn som jag åt med kokt zuccinispagetti (kokta zuccinistrimlor). Jag var så hungrig så hann inte ens ta en bild på den goda maten.


Laddad innan passet!



Nöjd Andrea efter dagens träning.

Tummen upp för en mycket bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej igen.



Har ni flyttat? Känner inte igen från när vi var hemma hos dig sist?



Kram

2011-05-02 @ 22:08:41
Postat av: Andrea

Hej vännen! Ja vi flyttade i oktober till en annan mycket finare lägenhet =) Så det är inte så konstigt att du inte känner igen dig.

Kram

2011-05-03 @ 06:20:40
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: katja

Vad duktigt du är gumman, jag önskar jag hade hälften av din energi och ork.

Rart av Jocke att fixa maten till dig :)

Kram på er <3

2011-05-03 @ 07:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0