Underbart är kort

mmmmmmm. .  Hade kunnat legat en timme till och blivit knådad. Men som vi alla vet har allt det goda ett slut och efter ca en timme var jag som mest avslappnad och hade inte alls någon lust att resa mig och gå.
Hon som masserade mig var jätteduktigt. Som massageterapeut blir man ju automatiskt lite att man tänker på hur hon masserar och vilka tekniker hon använder. Men ganska snabbt släppte jag det fokuset och njöt bara av hur fantastiskt skönt det var. Precis sådär lagom hårt som jag vill ha det, och dessutom hade hon värmt oljan som hon masserade med så varje gång hon skulle ha mer olja så rann en tunn stråle ner på kroppen min och jag fick ett skön rysning i kroppen.
Med nyvaken look gick jag därifrån med ett lugn i kroppen och med ett skönt leende på läpparna.

Tack för den underbara julklappen älskling!
Den kunde inte ha varit bättre.

Nu sitter jag och kikar på Du är vad du äter. Vi får se om karl lyckas gå ner något.
Det har blivit ägg i alla dess former idag känns det som. Ägg till frukost,lunch OCH middag =) omelett med brie och pepparsalami till middag fick sätta punkt för denna matdag.


Brie och salami, en kanonkombo.


Just det imorgon är det fredagen den 13:e. Uhh läskigt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud så gott det lät. Ska nog testas nästa vecka. Det jobbiga med att jag ska köra sten hårt är att jag inte planerat maten. Ska ju helt skippa alla tycper av snacks såklart, men de ända jag är inne på när det gäller maten är att hoppa över pasta, mos, potatis osv. Försöka iaf.

Imorn blir det bodypump, Söndag blir de Zumba. Så nu ska det ta fart igen. En veckas uppehåll - no more!

2011-05-13 @ 08:11:28
URL: http://tingelsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jätteläskigt, det började regna när jag var ute med vovven, snacka om otur ;P

Hihi

2011-05-13 @ 14:46:27
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0