Veckans Träning

Här kommer veckans träning (v.19)

Måndag: 90 min Crosstraining
Tisdag: 60 min Medelpass
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: 60 min gym
Lördag: Vila
Söndag: 60 min medelpass + lite styrka på gymet (ca 10 min)

Summan av det hela:

Gruppträning:
3
Styrka: 1
Löpning/promenad: 0

Veckan har varit okej, ett till pass hade jag kunna klämt in i form av någon promenad eller lite löpning. Men det blev inte så, men inget jag tänker hänga upp mig på. Ibland blir det mer träning, ibland lite mindre.Jag känner att kroppen har fått jobba ändå.  Imorgon är det måndag och ny vecka, nya tag!
Jag är lite sugen på att fokusera lite extra på löpningen framöver inför Åvarvet om tre veckor men jag har inte riktigt funderat ut hur jag vill lägga upp det. En milsrunda i veckan kanske är på sin plats? mm låter inte så dumt.




Kommentarer
Postat av: sanna

Tummen upp!

min kropp skriker efter mer träning eftersom jag vart dålig förra veckan och bara fick till 3 PW och 1 gympass. laddar för en vecka där jag hoppas få va friskare :D

2011-05-15 @ 19:36:18
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se
Postat av: karin - trattoria

jag har varit sjuk ett tag men nu i veckan är det dags att ställa sig på löpbandet igen, taggad till tusen!

2011-05-15 @ 19:48:28
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0