Veckans träning v.20

Då var ännu en vecka förbi och så här har min träningsvecka varit:

Måndag: 60 min gym, överkropp.
Tisdag: 60 min medelpass
Onsdag: vila
Torsdag: ca 60 min löpning
Fredag: 50 min gym, ben och mage.
Lördag: Vila
Söndag: Vila


Summa:
Gruppträning:
1
Styrka: 2
Löpning/gång: 1

Fyra kvalitativa pass har det blivit och hade jag inte blivit förkyld i fredags hade det blivit ett till pass och troligen en och annan promenad. Det kändes skönt att få till ett bra löppass också.

Veckan som kommer får vi se hur den blir. Först ska jag bli frisk. Det är väl egentligen det ända jag ska sattsa på sen får träningen komma i andra hand. Det känns dumt att stressa tillbaka till träningen och bli dålig igen. Hellre vänta en dag extra.


Slänger upp en bild från Underbara Thailand, då blir jag åtminstone lite glad.


Kommentarer
Postat av: jocke

Längtar tillbaka till thailand nu ju... :-) puss

2011-05-23 @ 09:46:59
Postat av: Andrea

Ja vem gör inte det =)

2011-05-23 @ 15:44:18
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0