Velig

Puh! Långbrallor i denna hetta rekommenderas inte! När jag gick till jobbet imorse så var det skönt men hem, nej då hade jag gärna velat haft skorts eller kjol.
Sitter nu och försöker bestämma vad jag ska träna ikväll. Crosstrainging borde ju vara det självklara valet idag med detta väder också men känner mig fortfarande rätt sliten i benen men det kan ju kännas bättre av att springa med så vi får se vad det blir. Någonting blir det i alla fall.

Sitter just nu och mumsar i mig en bit chevré och några cocktailtomater. Angående sockeruppehållet just nu så kan jag meddela att det går mycket bra, INGET i sockerväg har slinkit ner de senaste 11 dagarna. Och jag har faktiskt inte varit speciellt sugen heller. Inget riktigt sockeranfall har jag haft än trots några frestelser i helgen. Jag har hållt mig borta från frukt också men det är något jag kommer att äta när jag är sugen. Bär äter jag dock.
Trivs bra och känner mig pigg och glad. That´s good!

Nej bestämma vad man ska träna ikväll kanske..


Ser supertrist ut men smakar gudomligt just nu.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Va duktig du är. Går du på någon form av diet nu eller? Jag sitter och funderar på vilka krafttag jag ska ta till för att trimma kroppen lite. Några tips? Kram

2011-05-10 @ 12:26:14
URL: http://tingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0