Bra dag

Det blev "bara" två av de fyra gruppträningsklasserna idag. Anledningen var dels att jag vaknade med halsont och inte ville pressa kroppen onödigt mycket och för att jag ville hinna kika lite i några butiker här innan de stängde. Men med facit i hand kunde jag definitivt stannat kvar. Alla affärer här har ju stängt idag eftersom det är röd dag och räknas som söndag. Attans då! Men men träningen var kul i alla fall och framför allt tufft. De hade plockat ihop de bästa och jobbigaste från varje pass så det brände härligt i musklerna på bodypumpen och pulsen fick sig en rejäl skjuts på stepen. Så det lär kännas imorgon ändå.

Om en stund blir det lunch med familjen. Och igår när jag kom hit hade mamma och pappa som vanligt lagat en jättefin middag som vi njöt av. Trerätters med räksoppa till förrätt, färsk lax med både potatismos, blomkålsmos och sallad. Sen en helt underbar dessert i form av citrusmarinerade äpplen som var kryddade med kanel tror jag och varvat i glas med turkisk yoghurt och toppat med riven mörk chilichoklad. Himelskt gott!






Kommentarer
Postat av: Annie

Den där efterrätten såg inte alls fel ut!

2011-11-06 @ 14:15:59
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0