Gymet avklarat

En timme på gymet blev det och dagen till ära även sällskap av sambon. Och passet gick förvånandsvärt bra med tanke på hur mycket folk det var där. Det är verkligen inte någon optimal tid att träna mellan 16-18 men idag gick det faktiskt riktigt bra. Jag tror dessutom att en härlig träningsvärk kommer infinna sig i morgon efter dagens överkroppspass.

Nu har jag precis fyllt på med lite energi i form av en gryta med grönsaker och regnbåge. Tyvärr blev den inte så god som jag hade hoppats på. Förstår inte vad jag skulle i med de där ärtorna när jag vet att jag inte tycker om ärtor. Man lär sig. .

Då var gårdagens middag mycket godare, en pytt á la enkel vilket innebär att man tar vad man har hemma. I min hamnade det lök, morötter, vitkål, zuccini, massor av kryddor och tärnad fläskkotlett. Till det kokta rödbetor.


Gårdagens goda.


Dagens mindre goda (enligt mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0