Inleder veckan med löpning

Vardagshjulet är igångsnurrat och en löprunda fick bli kvällens träning. Jag har slarvat med löpningen under hösten så ett löppass var på sin plats minst sagt. Och hur det gick? Jodå faktiskt mycket lättare än vad jag hade trott. Jag gick ut lugnt för att se hur benen kändes och kunde ligga kvar i ett skönt joggtempo i stort sett hela rundan. Men det blev ett snabbare tempo sista 1-2 km för att få upp pulsen och känna att kroppen fick jobba ordentligt. 45 minuter underbar löpning summerar jag kvällens pass som.


Det gäller att synas när man är ute i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat, jag var också ute och joggade men inte i ngt högt tempo, var inställd på att gå på balance passet men Carro var förkyld så det blev inget. Lika bra det kanske för armen så får den vila några dagar till. Mormor hade brunt garn till din julbock så jag ska börja virka på den på lördag kanske. Mormor och jag ska också på julmarknad i Hållnäs på dagen och kanske en visit hos lillsyster nere vid sjön.

Kramar från mamma

2011-11-14 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0