Shake it

skakat loss ordentligt har jag gjort ikväll. Det blev ett afropass och som vanligt så är det en härlig känsla som infinner sig när kroppen kommer igång. Skönt att bara få släppa loss och köra sitt race utan hämningar.
Jag var egentligen inte ett dugg dugen på att träna ikväll men jag tog mig dit och nu är jag såklart supernöjd. 

Middagen i magen och nu blir det lugna puckar. Middagen blev en gammal GI-goding. Falukorv i ugn med coleslaw. 



Och ett telefonsamtal till mormor har jag hunnit med också. Hon gör mig så varm i hjärtat. Synd att jag kan träffa henne oftare än vad jag gör. Men då är telefonen bra, då får jag i alla fall höra hur hon har det.

Hoppas er måndag har flytit på bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0