Små sötsaker

Och då inte i form av något ätbart utan jag pratar om mina fina fynd jag gjorde idag. Två söta koppar och en liten teakskål fick följa med hem från en av mina favoritantikaffärer. Jag älskar att gå i små butiker och kika på allt fint och få inspiration till hemmet. Jag tröttnar aldrig på det.

Ingen träning idag utan jag kör imorgon. Maten blev en pytt idag med med samma som i måndags men med kassler istället. Sen har jag snöat in mig på kanelstekta äpplen. Det är ju så in i bänken gott och passar perfa till kvargen, filen eller yoghurten eller varför inte toppa gröten med det? Gott, gott, gott!




Inviger ena koppen ikväll med lite gott te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0