Träningen v.45

Så här såg förra veckans träning ut. En hel del träning bjöd den på.

Måndag: 60 min medelpass
Tisdag: 45 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 medelpass
Fredag: 70 min gym
Lördag: 45 min morgonpromenad
Söndag: 60 min spinning

Summa:
Gruppträning: 3

Styrka: 2
Löpning/gång: 1

Bra blandning. Så jag kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med förra veckan. Att jag fick till 30 min cardio på fredagens gympass var ett stort plus, för det hör inte till vanligheterna. Jag brukar få till mellan 10-20 minuter på konditionsmaskinerna innan jag tröttnar så 30 svettiga minuter uppdelat på powerwalk, jogg och intervaller kändes kanon.




En bild från när jag och Jocke spelade tennis på Kreta. Eller försökte spela. .

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: ja de tycker jag att du ska göra! :)



Aha, men vi har exakt samma:) första 1året är grunden, sen sista terminen är PT och massageterapeut.

Går oxå heldagar i skolan:)

2011-11-14 @ 11:42:32
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0