Egoboost

Ursäkta att jag svär men fan vad bra jag är. Idag på passet kände jag mig starkare och kvickare än vanligt. Energin var på topp och motionärernas närvaro gjorde passet så jäkla bra!
Att kliva in i mitten och helt plötsligt ha alla blickar på sig är inte helt lätt. Det tar tid innan man känner sig hemma. Jag har lett pass i snart tre år i olika sammanhang och det har verkligen givit mig mycket. Jag är inte den som trivs att vara i centrum så att ta klivet in i mitten var inte helt självklart och verkligen inte lätt. Men jag är otroligt tacksam och glad att jag vågade. Att jag faktiskt tog de där stegen. Det har gjort mig starkare som person och jag känner hur jag har lättare för att möta människor och att jag inte längre känner samma rädsa för att stå framför okända människor. Dessutom ger det en så grymt mycket tillbaka. Att se personer le, kämpa, svettas och ge gärnet. Det inspirerar mig något vansinnigt. Så jag vill tacka mig själv för en gång skull. För att jag helt enkelt är så jäkla grym.


Kommentarer
Postat av: E

Jag kan inte annat än hålla med! Kanonis! ;) Ses imörrn!

2011-10-13 @ 21:28:47
Postat av: Linnea

Absolut! Du är en skit friskis ledare :)och bra på att peppa andra att röra på fläsket

2011-10-14 @ 19:06:40
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0