Gym

Idag blev det ett pass inne på gymet. 45 minuter med varierande övningar. Använde mig mycket av skivstång och kettlebells idag. Och lite pilatesboll blev det också för lite härliga magövningar. Jag vågade inte riktigt kräma på allt för mycket då jag vill känna mig pigg i kroppen imorgon när jag ska leda pass själv. Som ledare måste man alltid vara på topp, då funkar det inte att komma dit och tro att man ska kunna köra igenom passet lätt som en plätt bara sådär. 100% full fokus skrävs och en kropp som ska orka mer än vad alla andra i salen ska orka. Och samtidigt gärna se ut som att det är lätt och utan större ansträngning.
Jag tror dock att mitt styrkepass idag kommer kännas en hel del imorgon men jag hoppas att det går bra imorgon ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0