Trötter

Sitter i soffan och slumrar till halvt som halvt. Det har varit en dag med mycket onyttigheter. Eller hela helgen egentligen. Fan, varför gör jag så här? jag vet ju hur mycket bättre jag mår av bra, naturlig mat men ändå stoppar jag i mig så mycket skit. Och visst vill jag unna mig saker men jag ska inte behöva gå till sån överdrift.
Nej Andrea, nu räcker det! Det blir inte godare för att jag äter mer.

Det blev i alla fall sedvanlig söndagsspinning idag där jag fick svettas ordentligt. Det är ljusglimten idag. Och igår så gick vi ju faktiskt konstant typ hela dagen vilket kändes i fötter och tår då jag skulle ta mig från tågstationen hem. Ajajaj vad mina tår inte tyckte om mina skor som inte är de bästa skorna att gå en heldag med.

Ja idag blev det till att fira Bella eftersom hon inte är hemma när hon fyller. Eller VI är inte hemma, för vi åker till Kreta på fredag! Yes det ska bli otroligt skönt att få komma bort till sol och värme en vecka och ladda batterierna och fylla på med energi. Fyra arbetsdagar sen lyfter vi.

Så framtiden ser ljus ut. Nu blir det lite småfix innan jag lägger mig och läser mig till lite bättre självkänsla. Jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0