Veckans träning.

Vecka 39 (förra veckan) såg träningen ut så här:


Måndag: 60 min spinning
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 medelpass
Fredag: 60 min powerwalk
Lördag: 60 min morgonpromenad, 70 min skivstångspass
Söndag: 60 min spinning

Summa:
Gruppträning: 4

Styrka: 0
Löpning/gång: 2

Träningen började lite stapplande då jag kände mig lite trött och hängig. Men det tog jag igen i slutet. Bra vairation och kul att jag fick till ett styrkepass i form av skivstång. Det ska jag försöka gå på snart igen. I sin helhet är jag väldigt nöjd med förra veckans träning.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tycker det var en jättebra träningsvecka! :D

2011-10-03 @ 11:36:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0