Äntligen kom kicken!

Idag kom äntligen den där känslan. Den där som jag inte riktigt kan sätta fingret på men som gör mig alldeles varm och full av glädje och energi. Ett femtiotal studenter var det som lyckades ge min den kicken. Mitt på Fristadstorget gav jag mig in i mitten och körde på som om jag aldrig gjort annat. Och de verkade hur nöjda som helst. Endast tio minuter och jag känner mig skitnöjd och kan gå därifrån med jordens största smile och med den där känslan inom mig.

Annars då? jodå, det rullar på. Hann med ca 30 minuter jympa innan jag körde min egen uppvärmning så ett jympapass på ca 45 minuter blev av idag. Nu har jag precis fått ner lite mat i magen.
Köttfärsbiffar, smörstekta kantareller, grönsaker och lite inlagd gurka som tyvärr inte kom med på bild.



Nu ska jag umgås lite med Helge, Halv åtta hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0