Dåligt med sömn.

God morgon!
Ingen vidare sömn har det varit i natt. Tog tid innan jag väl somnade och när jag väl gjorde det så har jag vaknat 3-4 gånger under natten. 03.40 så tröttnade jag och gick upp. Men känner mig inte ett dugg trött just nu men jag antar att det kommer under dagen. Men det är bara bita ihop.

Igår var jag bjuden hem till Hanna på middag. Hanna är fantastisk på att laga mat och gör alltid succé med sin mat. Denna kväll bjöds det på fiskgratäng till varmrätt och ett dessertbord som inte gick av för hackor vill jag säga! My god va mycket gott hon hade bakat och fixat. Riktigt sega, chokladiga brownies, vispad grädde, jordgubbar och vindruvor doppade i mörk choklad, hemmagjorda biskvier och en ljuvlig vaniljpannacotta med björnbär och röda vinbär. Och nu föll jag direkt. Här fanns ingen tanke på att avstå dessert inte. Och jag njöt i fulla drag. Tack Hanna för en helt underbar middag!

Här kommer lite bilder från kvällen.


Min gå-bortpresent. Hemmagjord müsli.








Det underbara dessertbordet.


Kommentarer
Postat av: Annie

Sådär har jag också börjat göra när jag ska bort på senare tid - hemgjorda presenter. Alltid lika uppskattat!

2011-09-08 @ 20:34:17
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0