Oväntat promenadsällskap.

Det blev ingen träning idag heller men dock en härligt promenad på en timme. Och inte med vem som helst heller. Det var nämligen Jocke som kom med förslaget och jag var inte sen att nappa. Det gäller ju att passa på de tillfällen han vill ut och traska. En skön promenad i friska luften idag alltså.

Middagen idag blev Ungsstekt regnbåge med creme fraiche- och dilltäcke, sen ett morotsmos och haricots verts som jag förvällde snabbt innan jag stekte på dem en kortis med lite sesamfrön. Receptet på morotsmoset kommer från Linnea. Både fisken och moset smakade bra men tyckte båda var godast att äta var för sig så moset tror jag passar bättre till någon kötträtt kanske. Men gott ändå!


Kommentarer
Postat av: E

Inga herts cuverts?! ;)

2011-09-28 @ 21:35:02
Postat av: Andrea

Egentligen borde jag skriva så för jag lär mig aldrig hur det stavas, jävla grönsak och vara svårstavad!

2011-09-29 @ 06:10:24
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Emp

Yes, den mangokycklingen :D Du får ta och göra den nån dag! Fredrik ääälskar när jag gör den, och den är väldigt god! Vi har typ en halv burk chutney i!

2011-09-29 @ 09:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0