Spinning

..fick bli dagens träning. Det var länge sen nu så ett spinningpass var på sin plats. Och herregud, svetten rann efter ca 20 minuter och fortsatte tills passet var slut. Spinning är ju egentligen kanonbra konditionsträning och varje gång jag kör ett spinningpass så är jag otroligt nöjd inombords och jag brukar säga till mig själv att det här ska jag börja köra mer, men så blir det ändå inte så. Men det gör verkligen gott för både flåset och själen. En rejäl genomkörare där man verkligen känner att passet har givit något. Mer spinning får det bli framöver.


Nu har jag precis avslutat en halvkroppsmassage. Jocke har tagit hem min massagebänk igen så nu blir det lite mer knådning framöver.
Imorgon blir händer en annan rolig sak. Ska hålla en uppvärmning på Fristadstorget här i stan för Mälardalens högskola som ska ha någon slags hinderbana/tävling där. Spännande!

Nu blir det matlådefix innan sängen kallar!




Kommentarer
Postat av: Josefin

SV : Jag har två stjälkar rabarber i kylen om du har vägarna förbi (: Ananrs tror jag inte det ska vara helt olömligt att hitta nu. Ut och leta! (:

2011-09-05 @ 22:30:25
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0