Veckans träning v.36

Förra veckans träning kommer här:

Måndag: 60 min spinning
Tisdag: 45 min jympa
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medeljympa
Fredag: 70 min spinning
Lördag: Vila
Söndag: 70 min morgonträning (40 min powerwalk + 30 min cykling)

Summa:
Gruppträning: 4

Styrka: 0
Löpning/gång: 1

Det blev en hel del gruppträning förra veckan. Vilket jag inte har något emot egentligen. Kanske borde jag lägga mer fokus på styrkan eftersom det mest blir konditionsträning just nu och jag vill försöka variera mig. Det vore toppen om jag fick till ett styrkepass i veckan på gymet iaf, men det är ju såå tråkigt där inne. Får ingen pepp alls av att gå där och slita bland vikter och köra massa reps i maskinerna. Jag vill ha kul när jag tränar. Men jag ska verkligen försöka, verkligen. För jag vet att styrkan behövs.



Kommentarer
Postat av: Emp

Tänk att du orkar! Och så jobbet på det. Duktigt.

Tack vare snittet får jag inte bära tyngre än min bebbe på 6-8 veckor och inte träna på 2 månader... Får se sen hur tusan man ska bygga upp magen. De skar ju av magmusklerna :(

2011-09-13 @ 18:35:36
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0