Veckans träning v.38

Måndag igen och ny vecka. Här kommer resultatet av förra veckans träning:

Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: 30 min styrketräning hemma
Torsdag: 60 medelpass
Fredag: 60 min powerwalk
Lördag: 60 min morgonpromenad
Söndag: 60 min spinning

Summa:
Gruppträning: 2

Styrka: 1
Löpning/gång: 2

Förra veckan kändes det som träningen blev lidande p.g.a mina arbetstider. Energin fanns inte riktigt där när jag kom hem och jag fick inte till så många riktiga träningspass som jag brukar. Något enstaka pass mindre bara men ändå, det känns i kroppen att jag legat lågt med träningen. Men den här veckan ska det bli mer förhoppningsvis. Och varierat hoppas jag med på. Nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0