Drar igång dagen

Min morgon började som ni kanske såg lite väl tidigt. Ja kvart i fem en lördag är inget man önskar men tydligen kunde inte jag somna om igen och där låg jag och vilade och vände utan resultat. Så någon timme senare tröttnade jag och tassade upp och, kors i taket, vägde mig. Ja idag kände jag mig inte lika svullen så jag tänkte att det var lika bra. -0,7 kg sen förra vägningen. Inget wow men bättre än inget. Ett minus är ett minus och nu är det bara tio dagar kvar så bara att ösa på nu och hoppas att formen tar sig ännu mer.

Sitter och förbereder mig för dagens pass. Känner mig trött i huvudet men hyffsat pigg i kroppen så vi får väl se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med om att kvart i fem är liiite väl tidigt en lördag morgon. Jag tyckte att 7.11 var tidigt:)



Grattis till minuset på vågen och även på måtten.

Jag provade lite kläder här hemma igår och tyckte också att det hade hänt någonting med mina armar. Kul:)



Kör hårt på dagens pass:)

2012-04-21 @ 09:14:50
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0