FF-pass Nr 9

Tillbaka i Eskilstuna och tillbaka i gymet var jag i morse kl tio. Jag måste säga att passen funkar mycket bättre på gym än hemma. Där kan jag välja och vraka bland vikterna och alla kettlebells och även köra konditionsdelarna som man ska. Och det finns yta på ett helt annat sätt än hemma i vardagsrummet. Men ibland så finns inte möjligheten att ta sig till ett gym så då får man göra det bästa av situatinen. Men som sagt idag blev det gymet och jädrar vilket pass det blev. Kroppen visade sig vara hur pigg som helst och första konditionsdelen kändes som om jag svävade på lätta moln. Passet igenom höll en hög nivå och jag är grymt nöjd. Hoppas samma energi finns där imorgon och gärna fler dagar efter det. Men det går upp och ner med hur mycket jag känner att jag kan pressa kroppen, och idag fick den sig verkligen en rejäl omgång.

Lunchen idag bestod av kallskuret med dinkelpasta och grönsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0