Mjukstart

Så var första FF-träningspasset genomkört och det kändes faktiskt bra. Ett ganska snällt pass eftersom det var svårt att veta hur mycket vikt jag kunde ta i alla övningar men ju mer jag kör desto mer kan jag testa mig fram och även ta tyngre vikter men idag blev det mest att köra igenom och hitta en bra rytm. Och det tycker jag att jag fick till. Och svettig blev jag med så jag ger tummen upp för pass nr 1.

Maten flyter på bra med. Och portionerna känns väldigt generösa och inte alls så att man behöver gå hungrig. Perfekt helt enkelt. En grej som man redan känner av är det här med att planera. Det har bara gått en halv dag och jag känner redan hur man planerar in mål efter mål man ska äta. Men  jag tror man kommer in i det senare så då känns det inte lika svårt. men planering är a och o för att det här ska fungera.

Lunchen idag fick bli pastrami på fläskkotlett, en matvetepytt, chilikeso och en knäckemacka med kvarg och samma pastrami på. Det var kanongott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0