Och plötsligt kom den

.. tröttheten. Eftermiddagen på jobbet blev en aningen seg sådan. Ögonlocken ville bara inte hålla sig uppe och att tänka på att jag skulle iväg och träna gjorde ju inte saken bättre. Men är man med i leken får man leken tåla. Och jag har ju faktiskt klarat mig otroligt bra hittills utan några större dippar så någon gång ska den väl komma och att den kom dag 24 är jag tacksam för.
 Under promenaden hem kändes det som jag blev en aning piggare men fortfarande inte pigg alls. Kom hem, drog i mig ett mellanmål sen var det bara invänta träningen.
Och en svag huvudvärk hade även tagit plats men jag tog mig dit, och inte var det lätt idag. Idag var nog tyngsta passet hittils den här månaden. Jag kände mig inte 100 % fokuserad utan tänkte mest på att bli klar så jag fick komma hem igen. Men jag körde igenom passet precis som jag brukar och jag är nöjd. Mina ben känns verkligen slitna nu. Det märks att jag hållt igång utan vila ett tag. Men som sagt, inte många dagar kvar så jag hänger i, in i det sista.

Nu njuter jag till fullo av detta:


Regnbåge, kamutvete, grönsaker och en kall sås gjord på kesella, dill och gräslök.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Förstår att det känns tungt, men du är sjukt duktig!! :)

2012-04-24 @ 21:20:47
URL: http://www.sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0