Påskledighet

Skönt att vakna upp och veta att man har lite långledigt framför sig. Fyra dagar som kommer spenderas i Östhammar med lite blandat innehåll.  Men idag blir det först träning sen iväg till Köping för påsklunch hos svärisarna innan jag fortsätter till Östhammar.

Jag satt och tittade igenom lite gamla bilder och kom på att det var väldigt länge sen jag bakade en sats vanliga bullar. Så det får det nog bli snart. Det är få saker som slår nybakta bullar. Det är något magiskt med det.
Jag brukar oftast ta receptet som finns bakpå mjölpaketet och det brukar bli bra.

Så har ni lite tråkigt i påsk och vädret är dåligt så släng ihop en bulldeg vettja!






Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du får en härlig påskhelg!

Här är det tråkväder men det blir inte nåt bullbak:)

2012-04-06 @ 11:33:32
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0