Utan fynd, men ändå inte.

När jag kom fram till stället där den stora loppisen var så var det såklart kö till entrén. Jag var där en kvart innan öppning men ändå hann det bli ett par hundra meter med köande fyndletare. Och väl inne så fanns där längor med bord uppställda med diverse saker. Men nej det blev ingenting därifrån. Jag hade kunna köpt ett tvåvåningskakfat i silver men nej jag tror jag funderade för mycket. Det var mycket kläder på den där loppisen och jag är mer för porslin, glas och gamla ting. Men men, ett besök var den värd. Efter det drog jag ner på gatan där jag bor där det anordnas loppis lite titt som tätt på sommarhalvåret. Och butikerna brukar ha lite extra rea vid dessa tillfällen. Och där blev det faktiskt ett köp. Jag har några assietter från Bruka Design sen tidigare och idag sålde de ut ännu fler på samma ställe jag köpte sist för endast 20 kr styck för vissa och 45 kr för en del andra. Så det blev 4 st. Kul att kunna variera lite med färgerna tycker jag.



Mellanmålsdags hann det bli och denna går ju alltid hem. Kanelstekta äpplen med kesella.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du fick med dig något hem :D Och så gott mellanmål!

2012-04-28 @ 15:58:54
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0