9 Augusti

God morgon!  Vaknade innan klockan idag och kände mig hyffsat pigg. Gårdagskvällen spenderades hos Linnea där det bjöds på god plockmat, ostar och fantastiskt sällskap såklart. Annars har dagarna rullat på som vanligt när man jobbar. Redan torsdag idag och jag ser fram emot att träna efter jobbet. Siktar in mig på ett styrka-medelpass så jag hoppas det blir av!
 
Och sist men inte minst vill jag passa på att gratta min kära mamma på hennes födelsedag. Hoppas du får en kanonfin dag mamma. Synd att jag inte kan vara hos er men jag får fira dig nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Säger oxå.. redan torsdag idag! Var tvungen att dubbelkolla tycker veckan gått så fort :D Ha en bra dag, kram

2012-08-09 @ 08:27:30
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0