Allt det goda har ett slut

Tre veckors semester är nu till ända. Bara helgen kvar innan det drar igång igen med jobb och vardagsliv. Lite smått ångestframkallande just nu men det känns ändå okej. Jag har haft en finfin semester som innehållit det jag har velat. Det jag kanske hade önskat var lite mer tid med Jocke. Men vi tar igen det nu snart och får förhoppningsvis en helg tillsammans bara han och jag. Det ser jag fram emot. Precis som mycket annat. På måndag är det back to bra mat, inget skräp, regelbundenhet och full fart med träningen. Nytt pass MÅSTE bli klart inom kort så jag kan börja öva inför terminstart. Jag är grymt laddad för halvmaran och på träningen över huvudtaget. Så mycket positivt med att semestern är slut. Sista veckan har det blivit på tok för mycket av det mesta i mat och fikaväg. Usch, nej nu känner jag mig mer laddad än någonsin på att laga god, hälsosam mat som jag vet att min kropp mår bra av.
Avslutar med några härliga bilder från mina veckor vid stugan. Och jag är otroligt lycklig och tacksam över att ha ett sådant ställe. Det finns nog inte så många platser där jag känner mig så lugn som där ute. Långt ifrån kraven och alla måsten. Där bara "är" man.
Torsdagens båttur tilll Ormön där det lapades sol och badades. Hela 14 grader i vattnet och jag kom i, de ni!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härlig bild. Skönt att komma tillbaka till rutiner :) Det kommer ju en ny semester nästa år ;) Haha.

Svar: Ja visst allt har sina för och nackdelar så det gäller att se det positiva =) Har du haft någon semester då? snart dags för plugg igen kan jag tänka mig.
Andrea

2012-08-05 @ 06:31:16
URL: http://andaa.blogg.se
Postat av: Sanna

Härlig sommarbild! Du verkar ha haft en bra vy. Det är alltid lite tungt att avsluta ledigheten men samtidig ganska skönt att komma tillbaka i rutiner igen.

2012-08-06 @ 15:58:46
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Nina

Härligt att du är nöjd med semestern och visst brukar det vara lite ångestfyllt när man ska börja jobba igen, men man kommer ju fort in i det. Jag jobbade också min första dag idag och visst hade jag kunnat tänka mig att vara ledig nån vecka till.

Det är inte svårt med Instagram. Det jag inte hade koll på var mer det här hur man "sprider" sina bilder, för tanken är ju att man vill visa upp sina bilder:)

2012-08-06 @ 18:46:39
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0