Bättre sent än aldrig

Jag har helt klart kommit av mig när det gäller att registrera veckans träning. Det var väl i samband med att jag gick på semester som jag slutade uppdatera och jag tänkte nu att jag skulle slänga ut de två senaste veckorna. För semesterveckorna kan vi ju hoppa över, hehe. Nej men så illa var det faktiskt inte men helt klart inte lika mycket som när jag jobbar. Dock mer promenader och löpning då.
Men så här såg det alltså ut förra veckan och denna:
 
v.31
Måndag: 60 min medelpass
Tisdag: 45 min styrka
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min Styrka-medelpass
Fredag: 60 min powerwalk
Lördag: Vila
Söndag: 15 km löpning

Summa:
Gruppträning: 2

Styrka: 1
Löpning/gång: 2
 
Veckan kändes tung när det gäller träningen. Första veckan efter semestern och det kändes kan jag tala om. Men det gäller att fortsätta så är jag snart där jag var igen. Och bra blandning på passen tycker jag.
 
 
 
v.32
 
Måndag: 70 min skivstång
Tisdag: 80 min jympa
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min spinning
Fredag: 50 min styrka
Lördag: Vila
Söndag: 60 min powerwalk

Summa:
Gruppträning: 3

Styrka: 1
Löpning/gång: 1
 
Lite blandad kompott denna vecka. Den som saknas är ju löpningen som skulle ha blivit idag. Men träningsvärken från fredagens gym gjorde att jag fegade ur och tog en powerwalk istället. Bättre än ingenting kände jag men en gång i veckan har jag som mål att jag ska springa. Och det ska inte vara en omöjlighet. Det gäller att planera och prioritera helt enkelt. Bättring där tills nästa vecka.
 
Tog mig upp för vilstabacken (slalombacke) tre gånger idag under min runda. Svettigt värre!

Kommentarer
Postat av: E

Ja, jag tyckte jag kände igen den där utsikten...

Svar: Haha ;)
Andrea

2012-08-20 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0