Cirkelgym och hemmagjord "pizza"

Hemma och precis nedsjunken i soffan. Idag blev det träning i form av cirkelgym. Perfekt när man inte har diciplinen att göra själv i gymet. Dessutom får man en grymt bra peppning av ledaren och genom att se när alla andra kämpar på. Svettig och glad stegade jag ut från lokalen. Och hemma blev det att förbereda middag. Det blev en variant på pizza. Istället för den klassiska botten som mest består av vetemjöl så valde jag ett lchf-recept med kokosnötsmjöl, ägg, bakpulver, fiberhusk och vatten. En botten som inte alls kan jämföras med pizzabotten tycker jag. Inte när det gäller smaken i alla fall, men helt okej. Tyvärr inte mer än okej. Men jag får fortsätta prova andra recept på just pizza. Jag vill ha den sådär krispig och god och inte som en omelett. Har ni kanske några tips att ge?
 
Bjuder på en bild på en annan god middag istället. En god sallad med grillad kyckling. 
 
 
 

Vill också tacka er fina som kommenterat förra inlägget. Det ni skriver gör mig glad och peppar mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Ändå kul att du experimenterar med lite andra varianter än vanlig pizabotten! Kul med bra träning också! Har aldrig kört cirkelgym, det närmsta är väl cirkeljympa ;)

Svar: Ja, har inte du något bra recept i den kategorin? ;) Om ni har cirkelgym på ditt Friskis tycker jag absolut att du ska prova. Cirkeljympan är säkert rätt lik förutom att i cirkelgym jobbar man i maskiner istället.
Andrea

2012-08-29 @ 21:25:23
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/
Postat av: Loa Lindberg

Den där salladen såg VERKLIGEN god ut! Synd att det är svårt att få till en bra och nyttig pizza...

2012-08-29 @ 23:37:31
URL: http://lifeofloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0