En helt vanlig måndag

Som så många andra måndagar inleder jag veckan med ett skönt träningspass. Idag blev det ett 70 minuters skivstångspass. Och jag har ju som sagt inte kört styrka på ett tag nu så det kommer nog kännas i min kropp imorgon misstänker jag. Sedan blev det snabbt hem för att koka ihop kvällens middag som tyvärr inte hamnade på bild. Jag var tydligen för glupsk för att hinna fota. Men det blev i alla fall goda köttfärsbiffar som jag fyllde med riven parmesan och åt med färskpotatis, stekt aubergine och en grönsallad.
 
Nu till något helt annat. Under semestern så spikades det upp ett sprillans nytt utegym i Östhammar. Och självklart gick det inte att INTE stanna till när man gick förbi. Och det var ett väldigt bra gym vill jag säga. Verkligen skitbra. Bra, rejäla "maskiner"  men många basövningar och även övningar för att bättra på spänst. Jag avslutade både morgonpromenad och löprunda med att stanna till vid gymet. Det kan jag varmt rekommendera er alla som bor där, gå dit!
Vi har ett utegym här i Eskilstuna också men det är inte alls på samma sätt, nej det gymet är ingenting jämfört med det här.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0