Mycket kvar

Jag inser efter idag att jag har en heeeel del kvar att pyssla med innan mitt höstterminspass är klart. Jag hade bokat ena salen idag för att trixa med passet och fokuserade väl mest på konditionslåtarna eftersom styrkelåtarna är lättare att göra hemma eftersom jag inte behöver lika stor plats att röra mig på då. Jag hade ju inför idag egentligen bara satt ihop musiken och det var nu jag skulle sätta rörelserna till allt. Men fan alltså, man fastnar i samma och samma rörelser känns det som. Steg hit och steg dit. Och det känns som jag gör samma sak hela tiden. Jag behöver inspiration just nu när det gäller rörelser, det är en sak som är säker. Men jag ska jobba vidare med det i veckan och försöka göra ett nytt försök nästa vecka. Då med rörelserna på plats också. Jobba under press är bra har jag hört.
 
Dagens middag blev ett litet hopplock av olika saker. Laxfilé, broccoli, kokt rödbeta, ungsbakad lök,senapsdressing, sallad och tomat.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan tänka mig att det kräver sin tid att lägga upp nya pass. Kan även tänka mig att du är grym som ledare :) är det medelpass du har? Jag har lagt ned kosten på FF, det passade inte mig alls, antingen är jag bara lat och för bekväm eller så var det så bara att det inte funkade just nu, kände mig inte alls hemma med det. Men nu kan man ju upplägget så man kan köra det en annan gång, för det verkar ju funka:) Kör dock vidare med passen! Hoppas allt är bra med dig, kul att fu har kommit igång med bloggandet mer igen:)Kram kram

Svar: Ja det gör ju det. Sen gäller det att få in allt i huvudet också men det ska nog gå bra =) Haha tack vad gullig du är! Yes det är det. Okej ja precis då har du iaf givit det ett försök och allt kan inte passa alla. Du äter ju väldigt bra annars också så maten är ju inget problem och inte träningen heller. Och du får ju fina resultat hela tiden så det är nog bara förtsätta i samma anda =) Passen gillade jag med så de brukar jag köra lite då och då, dock var det länge sen sist så borde nog köra ett inom kort. Hoppas allt är bra hos dig med, detsamma =) kramar
Andrea

2012-08-15 @ 09:11:33
URL: http://milda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0