Tuff start

Så var måndagen och första dagen på jobbet efter tre veckors semester. Och ja, ingen mjukstart här inte. Och på det så ledde jag pass idag. Och det var bland det jobbigaste och svettigaste jag gjort på länge.  Kroppen kändes rätt tung och luften var varm så jag och deltagarna fick kämpa ordentligt. Men en skön känsla efteråt. Jag är grymt laddad för denna träningshöst och hoppas att denna trötta, tunga känsla snart är  väck.
 
En helt annan sak. Blåbären, ni har väl inte missat att ta en tripp till närmsta skog och plocka lite av det blåa guldet. Det är inte mycket som slår nyplockade blåbär till frukosten. Några liter har jag plockat men ska nog ge mig ut ett par svängar till inom kort.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har tur som har föräldrar som gillar att vara i skogen eftersom jag själv hatar det. Har fått massa leveranser med blåbär :-)

Hoppas allt är bra annars, trots att semestern är slut :-)

2012-08-07 @ 08:27:13
URL: http://andaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0