Veckans träning

Ännu en vecka är förbi och när jag tittar tillbaka på när jag la ut veckans träning förrförra veckan så ser jag att jag skrivit fel veckor. Det jag redovisade då var v.32 och 33. Och här kommer då v.34.
 
 
v.34
Måndag: 60 min medelpass
Tisdag: 30 min funktionell styrka hemma
Onsdag: 70 min medelpass
Torsdag: Vila
Fredag: 30 min medeljympa och 20 min styrka
Lördag: Vila
Söndag: 16 km löpning

Summa:
Gruppträning: 3

Styrka: 2
Löpning/gång: 1
 
Mycket jympa och det av den enkla anledningen att nytt pass ska skapas. Och förhoppningsvis sitter det mesta just nu. Men jag behöver nog lägga någon timme till innan jag kan känna mig hyffsat lugn. Och bra med styrka och även bra att jag fick till löpningen denna vecka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0