Finns inga dåliga väder?

Jo, det finns det! Idag tar nog priset som en av de värsta och sämsta dagarna någonsin på mitt jobb. Och inte nog med att det snöar och inte blir plogat, den här vinden. Det är den som är värst. Det gör att det blir mycket kallare och all snö yr upp i luften och i ansiktet och ja, överallt!
Att ha ett utomhusjobb har sina för och nackdelar om man säger så. Samtidigt som vädret kan vara det bästa med jobbet kan det också vara det sämsta. Hoppas snöandet och blåsten avtar tills imorgon i alla fall. Då är det dags för "helvetesrundan". Men fram tills dess njuter jag av att vara inne.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, är det som brevbärare du jobbar eller minns jag helt fel? Isådanafall förstår jag verkligen att det här vädret är buu :(

Sv: Jag tror nog inte att jag kommer kunna sluta helt, saknar det redan lite :) Hihi.
Vad gullig du är, den kommentaren värmde :)

Svar: jajemän med enbart cykelrundor så det blir lite tufft vintertid =) Men förhoppningsvis har de hunnit ploga tills idag.
Andrea

2012-12-05 @ 18:53:20
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0