Ingen lust

Idag blir det nog ingen träning. Känner mig seg i kroppen och har lite skön träningsvärk från igår men inget som hindrar mig från att träna idag egentligen utan idag är det helt enkelt lusten som inte finns där. Jag känner att om jag skulle gå ner och träna så tror jag inte att jag skulle få ut så mycket av det i alla fall utan då är det bättre att ladda upp och köra på ordentligt imorgon.
Och jag var nyss och tog tredje vaccinationssprutan för tbe så nu slipper jag ta spruta på tre år. Jag har alltid varit rädd för sprutor och kommer nog alltid vara det. Varje gång jag ska ta en blir jag som en treåring och vill helst springa därifrån. Att titta på när de tar den funkar definitivt inte, nej bort med blicken och få det överstökat. Och så tycker jag alltid lite synd om mig när jag tagit sprutan för att det faktiskt kändes fast alla alltid säger att "det känns inte ens", yeah right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0