Summering av helgen

Så var snart denna helg till enda och den har varit fylld men både det ena och det andra.
Inledde helgen med ett skivstång-intervallpass efter jobbet i fredags och senare delen av fredagkvällen spenderades i biosalongen och premiären av En gång i Phuket. Så kul! skrattade mig igenom nästan hela filmen kändes det som, en riktig feelgood-film som jag verkligen kan rekomendera, så se den.

Lördagen blev det Friskis för hela slanten följt av handling och sen en kväll i soffan framför melodifestivalen.

Och idag söndag så har jag som jag skrev i tidigare inlägg tagit det lugnt som tusan, vilat från all träning. Det blev en sväng på stan och lite shopping. Och nu sitter jag med färg i håret som alldeles snart ska sköljas ur. Det var den helgen det!


Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som att du haft en bra helg!



Åh, jag har funderat på den filmen, man kanske ska se den då:)

2012-02-06 @ 17:26:53
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0